Gliss Kur Hair Repair Ultimate Oil Elixir šampon a kondicionér - recenze

čtvrtek, února 06, 2014

Ahoj krásky,
dnes tu pro vás mám recenzi jednoho výrobku, který pochází ještě z Vánoc a který mi nadělil jeden Ježíšek (moc děkuji beruško). 


Musím říct, že ještě před tím, než jsem šampon dostala, jsem se po něm v drogerii dlouho otáčela. Zaujalo mě především balení, které mi připomínalo zlatavé částečky a co si budeme povídat, kombinace černé a zlaté barvy je, co se obalů kosmetiky týče, nesmrtelná. Doma jsem se koukala na několik recenzí od slečen, kde ovšem šampon moc kladné ohlasy nezískal, co mě docela udivilo. Já osobně značku Gliss Kur používám ráda a mám mezi nimi i své oblíbence s tzv. stálice, po kterých sáhnu znovu vždy, když dojdou. Teď už ale k recenzi..


Jak jsem psala, šampon společně s balzámem jsem obdržela jako dárek, a to v krásném vánočním balení. Výrobky zaujmou už samotným designem, který se nese v duchu zlaté a černé barvy. Hair Repair Ultimate Oil Elixír je klasický drogerkový šampon s pečujícím olejovým elixírem a komplexem tekutého keratinu. Je určen především pro ty z vás, které mají namáhané a lámající se vlasy se sklonem k třepení. Od té doby co jsem blondýna mi různé vlasové přípravky s oleji dělají jen a jen dobře. Hezky mi vlasy zjemní a uhladí, takže za toto palec nahoru. 

Šampon slibuje intenzivní péči a má posilovat vlasovou strukturu, díky které by se lámavost vlasů měla o dost zlepšit či postupně vymizet. Nemůžeme čekat zázraky, ovšem jak jsem psala, po tomto šamponu mám vlasy o dost hladší, lesklé a asi to nejlepší, dokonale voní!

+ vlasy jsou lesklé, hebké, uhlazené
+ vůně
+ vlasy se po něm (společně s použitím balzámu) hezky rozčesávají
+ dost pění, tudíž stačí malé množství

- obsah silikonů a parabenů (asi jediné mínus, které bych vytkla, i když s tím problém nemám.. kdysi šampony obsahovaly kdo ví co a nikdo to neřešil)

Používám ho společně s balzámem a vlasy po něm mám skutečně lepší, ale jak jsem psala, kde je olej tak to mým vlasům prospívá. I když od tohoto výrobku nelze čekat obrovské zázraky, znovu bych si ho pořídila bez váhání, i kdyby jen pro jeho vůni. 

Šampon i balzám seženete snad v každé drogerii či supermarketu a cena se pohybuje okolo 70,- za 250ml. 
Máte zkušenosti s těmito výrobky?
Mějte se krásně!
Vaše A. 

You Might Also Like

8 komentářů

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  2. Ještě jsem tenhle nezkoušela, ale olejové šampony mám hrozně ráda:)

    OdpovědětVymazat
  3. Z téhle řady chci vyzkoušet masku na vlasy :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Ja mam od Gliss Kur veľmi rada ich spreje a olejčeky, šampóny veľmi nepoužívam, lebo väčšinou mi nerobia dobre :-/ Erika's Life

    OdpovědětVymazat
  5. Taky je mám a jsem s něma naprosto spokojená:) a taky k nim od té samé řady masku na vlasy ,která je taky super!:)
    www.andreykab.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. tiež ho máám :) krásne vonia :)

    OdpovědětVymazat
  7. Zni to skvele! Ja ho jeste neznam a asi vim, po cem sahnout, az mi vse dojde :)

    OdpovědětVymazat
  8. Gliss Kur mám moc ráda, sama nepoužívám poslední dobou jinou značku - jen střídám druhy :)

    OdpovědětVymazat

VŠECHNA PRÁVA VYHRAZENA

Všechny mé fotografie, videa a celý obsah blogu jsou chráněny autorským právem. Obsah blogu nesmí být bez mého souhlasu žádným způsobem použit nebo kopírován.
Veronika Nováková @2012-2023

KONTAKT

Neváhejte mě kontaktovat
93.novakova@seznam.cz
+420731610327

Pravidelní čtenáři